KATEGORIER

Betaling

Varemærker

Gavekort

Komplette komfurpakker


Benyt lejligheden til at købe komfur, emhætte og stænkplade på samme tid! Læs mere >

Induktionskomfurer


Opret en elegant og moderne look til dit køkken med et induktionskomfur.
Læs mere >

Komfur + vinkøleskab



Ved at købe både et vinkøleskab og et komfur får du 30% rabat på vinkøleskabet, når du shopper hos os.
Læs mere >

Myrangecooker.dk - Købsinformation

Købsinformation


betalingsmetode Betaling

Kortbetaling: Betaler du med kort, reserveres beløbet direkte på kortet. Dette sker i forbindelse med, at du placerer ordren. Beløbet debiteres senest 30 dage efter, at bestillingen er gennemført. Hvis du ikke ønsker at få bestillingen leveret inden 30 dage og ikke ønsker, at pengene skal trækkes fra kortet, før bestillingen leveres, anbefaler vi, at du vælger et andet betalingsalternativ. Vi accepterer kort som Dankort, VisaDankort, eDankort, Mastercard og VISA.
Forudbetaling via bankoverførsel Du betaler forud til vores bankkonto. Husk at angive fakturanummeret, når du overfører beløbet.
Fakturabetaling pr. efterkrav: Vi samarbejder med Collector, og prisen er 99 DKK. Du modtager en faktura, som betales, når varen er leveret. Fakturaen/orderbekræftelsen får du så snart, at du har afgivet din bestilling, og den sendes til den angivne e-mailadresse.
Betalingsansvar: Når du vælger at klikke på ”send ordre” ved kassen, medfører det, at købet afsluttes, hvilket igen medfører et betalingsansvar for bestillingen. Bestiller du online, sendes der automatisk en ordrebekræftelse via e-mail, der indeholder information om bestillingen. Såfremt de bestilte varer ikke er på lager, kontaktes kunden via e-mail.

Collector Fakturaløsning
I samarbejde med Collector Bank AB tilbyder vi faktura- og delbetaling. Når du vælger faktura som betalingsalternativ, modtager du dine varer, inden du betaler. Du kan herefter vælge at betale hele beløbet på én gang eller dele betalingen op i mindre dele. Vi tar en afgift på 99kr når du som kunde vælger at betale via Collector-faktura. Vælger man at få en fysisk faktura stedet for elektronisk tilkommer en afgift på 29 kr. Du kan kun bestille til din folkeregisteradresse, når du vælger faktura- eller delbetaling, og du skal være mindst 18 år gammel, når ordren placeres. Når du har modtaget fakturaen, kan du vælge at delbetale i op til 36 måneder ved at betale det laveste beløb, der er angivet på fakturaen. Ved delbetaling tilløber der en rente på 19,2%/år. Der foretages i visse tilfælde et hurtigt kredittjek, hvilket indebærer kreditoplysninger. Ved en forsinket eller manglende betaling pålægges der et rykkergebyr samt morarente. På det nedenstående link finder du Collectors generelle vilkår:

Almene vilkår for faktura og kontokredit
Standardiseret europæisk forbrugerkreditinformation




leveringsinformation Leveringsinformation

Alle vores komfurer sendes fragtfrit og leveres med Skanlog. Hvis du køber et komfur hos os, leveres det til din bopæl i Danmark. Bemærk! Skanlog hjælper som udgangspunkt ikke med at bære de bestilte varer ind, hvorfor det kan være nyttigt at have en til at hjælpe dig ved leveringen (såfremt der ikke forelægger andre aftaler). Indbæring eller aftenlevering kan tilkøbes.

Skal bestillingen leveres til en erhvervsadresse, sker dette altid dagen efter, at vi sender varen (mellem 08.00-21.00). Ved levering til privatpersoner modtager du en advisering fra Skanlog et par dage i forvejen, hvorefter du selv vælger et passende leveringstidspunkt. Leveringen sker typisk inden for et 3 timers interval, eksempelvis mellem 08.00-11.00. Bemærk, at der kan forekomme lokale afvigelser, og af og til kan det muligvis være nødvendigt at vælge bestemte datoer eller klokkeslæt. Erhvervskunder kan også ønske at blive kontaktet af Skanlog – kontakt her gerne vores kundeservice.
- Er der tale om fjernt liggende adresser, kan leveringen tage længere tid
- Ved adresseændring tilkommer en afgift på 195 DKK.
- Ved ordrer under 1000 DKK pålægges der et leveringsgebyr på 99 DKK*.

Bemærk! Leveringstiden kan variere for forskellige produkter. Såfremt produktet er på lager, skal man regne med 2-5 dage fra modtaget bestilling og godkendt betaling. Dette gælder fra, at ordren er modtaget, og betalingen er godkendt. Mange af vores komfurer fremstilles dog på bestilling, hvilket indebærer, at leveringstiden vil blive forlænget.

Husk at tjekke din vare, når den ankommer. Synlige skader skal rapporteres direkte til chaufføren, mens ikke umiddelbart synlige skader skal rapporteres senest 7 dage efter modtaget bestilling. Sørg for selv at modtage varen, så den ikke står og venter for længe uden at blive gennemgået. Fragtskader rapporteret efter 7 dage kan desværre ikke behandles.

*Hvis du ikke modtager eller henter din pakke inden 14 dage, påregnes der en afgift for ikke-afhentet pakke. Afgiften er følgende:
Komfurer - 900 DKK
Øvrige produkter - 200 DKK




fortrydelses ret Fortrydelsesret

Når du køber et af vores produkter, får du altid 14 dages fortrydelsesret. Du har derfor mulighed for at fortryde dit køb i op til 14 dage efter, at du har modtaget din vare. Varen skal ikke nødvendigvis være returneret inden for 14 dages-fristen, men vi skal have besked om, at du ønsker at udnytte returretten, inden fristen på de 14 dage udløber. Giv os gerne besked via e-mail. Tilbagebetalingen af købsværdien (herunder fragt & administrationsgebyr) sker hurtigst muligt.

Lovkravet er 30 dage fra vores modtagelse af varen, men tilbagebetalingen sker almindeligvis hurtigere end dette.

Når du ønsker at gøre brug af fortrydelsesretten og vil have refunderet købsværdien, er det en betingelse, at varen skal være i en væsentligt uændret stand ved returneringen. Er varen blevet taget i brug, påregnes der et gebyr for den værdiforringelse, der fastsættes efter en vurdering af varens stand ved tilbagelevering. Vælger du at udnytte din fortrydelsesret, står du selv for returfragten. Du er her velkommen til kontakte os inden returneringen, så vi kan oplyse dig, hvad returfragten beløber sig til for netop din vare.

Læs mere om fortrydelsesret på www.forbrug.dk >




Garanti Garanti og reklamation

Alle vores komfurer har mindst 3 års garanti. Oplever du problemer med dit produkt uden for garantitiden, hjælper vi dig med at kontakte leverandøren uden ekstra omkostninger.

Ved eventuelle fragtskader eller fejl på varen skal du kontakte os på info@myrangecooker.dk eller ring vår kundeservice på 010-10 19 285.
På myrangecooker.dk har du 2 års reklamationsret fra købsdatoen.




databeskyttelsespolitik Databeskyttelsespolitik

Vores privatlivspolitik er baseret på EUs forordning om datalagring, der kalles GDPR. Alt om denne publicering og mer ifo kan der læses om på deres hjemmeside.

Lindström & Sondén AB, 556762-7392, Havsbadsvägen 1, 262 63 Ängelholm, er ejeren af den data som der er indsamlet på denne hjemmeside. Denne privatlivspolitik styrer hvordan vi håndterer den indsamlede data.

1. Hvorfor lagrer vi data og hvordan bruger vi den?
Lindström & Sondén AB samler bruger data for at kunne tilbyde en god købsoplevelse. Vi samler data til 3 formål.

A. For at kunne afslutte et køb
B. Gennem den kundekontakt som opstår når kunder kontakter oss
C. Gennem vores loyalitetsprogram

Dataen kan indeholde dit navn, leverings- og faktureringsadresse, mailadresse, telefonnummer og specifikke detaljer omkring dit køb eller ærinde. Venligst se vedhæftet Bilaga 1 for detaljeret information om den data vi lagrer. Udover datalagring modtager vi automatisk din IP-adresse når du besøger vores hjemmesider, dette for at lære os mere om tekniske dele som browsere og operativsystem. Dette er ikke koblet til nogen personlig information. Vores hjemmesider bruger cookies for at de skal være funktionelle.

2. På hvilke grundlag lagrer i data EU har lavet et antal grunde som anses lovlige for at lagre data, såsom information som bruges for at kunne afslutte et kontrakt eller overenskomst. Se bilaga 1 for en specifikation på hvilke grunde vi baserer vores dataindsamling på.

3. Hvordan får i mit samtykke? Når en ordre placeres spares dataen med støtte af kontraktlige grunde for at kunne lave en købeaftale. Når du deler din personlige data gennem at tage del af vores loyalitetsprogram eller har haft kontakt med vores kundeservice formoder vi at du samtykker til at vi lagrer data ud fra betingelserne i denne tekst. Dataen lagres kun til det specifikke tilfælde.

4. Hvordan hæver jeg mit samtykke? Hvis du har deltaget i vores loyalitetsprogram eller har haft kundekontakt med os og fortryder, kan du når som helst hæve dit samtykke gennem at kontakte os på følgende måde: info@lsbolagen.se eller LSbolagen, Havsbadsvägen 1, Ängelholm, 262 63 SWEDEN.
Det samme gælder ved ønske om at flytte dataen til andre virksomheder.

5. Sikkerhed Vi forholder os til markedets best-practice for at sikre os at vi beskytter din personlige data på bedst mulige måde. Hovedformålet med dette er at forhindre at dataen går tabt, bliver misbrugt, ændres eller ødelægges.

Personlig data deles ikke med en tredje part, udover:
● Til myndigheder ved mistanke om forbrydelse. Vi er forpligtet til at dele data ved mistanke om at en forbrydelse begås.
● Godkendte partnere som har brug for specifik information for at kunne fuldføre et køb. Dette omfatter:
o Logistikpartnere for levering af varer
o Betalningspartner for at kunne tage betalt for din ordre
○ IT-partner som vi behøver for at drive vores virksomhed, fx. hosting partners og customer service - software.

6. Ændringer i vores privatlivspolitik Alle ændringer i vores privatlivspolitik vil blive opdateret på vores hjemmeside. Hvis det er hastende eller kritiske forandringer kan de blive sendt ud via email.




Kundeservice

Man-fre 09:00-17:00
89 88 29 04

info@myrangecooker.dk

Købsvejledning >

Installationshjælp >

Vi hjælper
gerne med
installationen
af dit komfur!

Læs mere >

Tryg Shopping >