KATEGORIER

Betaling

Varemærker

Gavekort

Komplette komfurpakker


Benyt lejligheden til at købe komfur, emhætte og stænkplade på samme tid! Læs mere >

Induktionskomfurer


Opret en elegant og moderne look til dit køkken med et induktionskomfur.
Læs mere >

Komfur + vinkøleskab



Ved at købe både et vinkøleskab og et komfur får du 30% rabat på vinkøleskabet, når du shopper hos os.
Læs mere >

MyRangecooker.dk - Købsinformation

Købsinformation


Om vores gaskomfurer

Vi sælger komfurer (Range Cookers) fra en række forskellige europæiske mærker. Her hos myrangecooker.dk har vi et omfattende netværk, der giver os mulighed for at yde en høj service og en stor viden. Vi kan derfor ofte hjælpe dig med alt fra de helt simple spørgsmål gældende levering af ovnen til installationen af gaskomfuret og gasbeholderen i dit hjem. Er du på udkig efter et produkt, som ikke findes i vores katalog, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice da vi som regel plejer at kunne besvare de forskellige henvendelser.


Betaling

Enten udstiller vi en faktura som I betaler til vores bankgiro eller så betaler I direkte på vores hjemmeside med kort (Dankort, VisaDankort, eDankort, Mastercard og VISA). Hvis I vælger fakturabetaling vil jeres produkt blive sendt med det samme når vi har registreret jeres betaling. Ved online ordrer fremsendes der en automatisk ordrebekræftelse via e-mail med information om ordren. Vi tager forbehold for udsolgte varer. Skulle varen være udsolgt, tager vi direkte kontakt via e-mail. Vi tar en afgift på 99kr når du som kunde vælger at betale via Collector-faktura. Vælger man at få en fysisk faktura stedet for elektronisk tilkommer en afgift på 29 kr.

Betalingsansvar: Når du trykker på "Send bestilling", gennemføres købet, hvilket medfører et betalingsansvar for ordren. Ved online ordrer fremsendes der en automatisk ordrebekræftelse via e-mail med information om ordren. Vi tager forbehold for udsolgte varer. Skulle varen være udsolgt, tager vi direkte kontakt via e-mail.

Betaling med kort: Ved betaling med kort reserveres ordresummen direkte på kortet ved placeret ordre. Beløbet trækkes fra kortet i løbet af 30 dage fra orden er placeret. Hvis De som kunde ikke kan få eller ønsker at få ordren leveret i løbet af 30 dage, og De ikke ønsker, at pengene skal trækkes fra Deres konto, før varen leveres, beder vi jer om at vælge et andet betalingsalternativ.

Collector fakturaløsning
I samarbejde med Collector Bank AB tilbyder vi faktura og delbetaling. Når du vælger faktura som betalingsform, får du dine varer hjem, inden du betaler. Du kan derefter vælge at betale hele beløbet med det samme eller dele betalingen op i mindre dele. Du kan kun bestille fra din folkeregisteradresse, når du vælger faktura eller delbetaling, og du skal være mindst 18 år gammel ved bestillingstidspunktet. Når du har fået fakturaen, kan du vælge at delbetale i op til 36 måneder ved at betale det laveste beløb, som er angivet på fakturaen. Ved delbetaling tilkommer en rente på 19,2 %/år. En mindre kreditefterprøvning bliver foretaget, hvilket indebærer kreditoplysning. Ved forsinket eller udebleven betaling debiteres en forsinkelsesafgift samt strafrente. For at se de fuldstændige vilkår for Collectors faktura se links forneden:

Almene vilkår for faktura og kontokredit
Standardiseret europæisk forbrugerkreditinformation


Levering og forsendelse


Alle vores komfurer sendes fragtfrit og leveres med Skanlog. Hvis du køber et komfur hos os, leveres det på din danske bopæl. Bemærk: Skanlog tilbyder ikke som standard, at komfuret bæres ind i dit hjem, hvorfor det kan være nyttigt at have en ekstra person, der kan hjælpe dig ved leveringen (hvis intet andet er aftalt med os). Indbæring af komfur eller aftenlevering kan tilkøbes.

På virksomhedsadresser leveres vores produkter altid dagen efter, at vi har sendt dem. Produkterne leveres typisk i tidsrummet kl. 08.00 til 21.00. Er der tale om levering til privatpersoner adviserer Skanlog leveringen ca en dag forinden, og du bestemmer i fællesskab med Skanlog et passende leveringstidspunkt. Ofte sker leveringen inden for et 3 timers interval, eksempelvis mellem kl. 8.00 - 11.00. Der kan imidlertid forekomme lokale afvigelser, og af og til kan det derfor være specifikke datoer, der annonceres i forbindelse med leveringen. Erhvervskunder kan også få en advisering fra Skanlog, hvis dette ønskes. Giv gerne vores kundeservice besked hvis dette ønskes. Ved adresseændring tilkommer en afgift på 195 kr.

For ordrer under 1000 DKK pålægges der et forsendelsesgebyr på 99 DKK.*

Bemærk! Leveringstiden kan variere for de forskellige komfurer. Er produktet på lager, leveres der normalt inden for 2-5 hverdage. Dette gælder fra, at ordren er modtaget, og betalingen er godkendt. Mange af vores komfurer fremstilles dog på bestilling, hvilket indebærer, at leveringstiden vil blive forlænget.

Husk at kontrollere varen, når den leveres! Synlige skader indrapporteres direkte til fragtmanden, mens skjulte skader skal indrapporteres senest 7 dage efter modtaget levering. Sørg venligst altid for selv at tage imod varerne, så der ikke går for lang tid, inden de bliver kontrolleret. Transportskader, der bliver indberettet for sent (og dermed overskrider fristen på 7 dage), vil ikke blive håndteret.

**Hvis du ikke modtager eller afhenter din pakke inden for 14 dage, vil der blive pålagt et gebyr for uafhentede pakker. Afgiften er følgende:
Komfurer - 900 DKK.
Andre produkter - 200 DKK.


Garanti og fortrydelsesret

Alle vores komfurer har mindst 3 års garanti, og der leveres service via vores landsdækkende netværk.

Når du køber et produkt fra os, tilbyder vi altid 14 dages returret. Det betyder, i enkle vendinger, at du har mulighed for at fortryde dit køb inden for 14 dage, gældende fra den dag, du har modtaget varen. Varen behøver ikke at være returneret inden for de 14 dage, men du skal inden denne frist have oplyst os om, at du ønsker at gøre brug af fortrydelsesretten. Dette gør du nemmest ved at sende os en e-mail. Vi refunderer herefter din købssum (inkl. fragt & ekspeditionsgebyr) hurtigst muligt. Lovkravet for betalingsfristen lyder på 30 dage, fra vi har modtaget varerne, men som standard går processen noget hurtigere.

For at få en fuld tilbagebetaling af købssummen ved udnyttelse af fortrydelsesretten skal varen være i en væsentligt uændret stand. Er produktet brugt, vil der blive fratrukket et gebyr, der svarer til værdiforringelsen. Denne værdiforringelse bedømmes primært ud fra, hvad produktet kan sælges for som brugt.

Ved udnyttelse af fortrydelsesretten er du ansvarlig for returfragten. Du er velkommen til at kontakte os på forhånd, hvis du ønsker at kende værdien på denne returfragt.


Reklamationer

Opdager du eventuelle fragtskader eller en defekt på varen, bedes du kontakte os på info@myrangecooker.dk. Du kan også ringe til vores kundeservice på tlf 89 88 29 04. Hos myrangecooker.dk har du 2 års reklamationsret fra købsdatoen. Dette er dog ikke noget, du bør lægge større vægt på, da der altid er mindst 3 års fuld garanti på størstedelen af vores komfurer.

Ved en eventuel tvist følger vi Forbrugerklagenævnets retningslinjer. Vi henviser også til EU’s online platform, som giver alle forbrugere adgang til at prøve deres sag ved en domstol i tilfælde af tvister, som er opstået ved e-handel over landegrænser.


Vores privatlivspolitik


Vores privatlivspolitik er baseret på EUs forordning om datalagring, der kalles GDPR. Alt om denne publicering og mer ifo kan der læses om på deres hjemmeside

Lindström & Sondén AB, 556762-7392, Havsbadsvägen 1, 262 63 Ängelholm, er ejeren af den data som der er indsamlet på denne hjemmeside. Denne privatlivspolitik styrer hvordan vi håndterer den indsamlede data.

1. Hvorfor lagrer vi data og hvordan bruger vi den?
Lindström & Sondén AB samler bruger data for at kunne tilbyde en god købsoplevelse. Vi samler data til 3 formål.

A. For at kunne afslutte et køb
B. Gennem den kundekontakt som opstår når kunder kontakter oss
C. Gennem vores loyalitetsprogram

Dataen kan indeholde dit navn, leverings- og faktureringsadresse, mailadresse, telefonnummer og specifikke detaljer omkring dit køb eller ærinde. Venligst se vedhæftet Bilag 1 for detaljeret information om den data vi lagrer. Udover datalagring modtager vi automatisk din IP-adresse når du besøger vores hjemmesider, dette for at lære os mere om tekniske dele som browsere og operativsystem. Dette er ikke koblet til nogen personlig information.

Vores hjemmesider bruger cookies for at de skal være funktionelle.

2. På hvilke grundlag lagrer i data?
EU har lavet et antal grunde som anses lovlige for at lagre data, såsom information som bruges for at kunne afslutte et kontrakt eller overenskomst. Se bilag 1 for en specifikation på hvilke grunde vi baserer vores dataindsamling på.

3. Hvordan får i mit samtykke?
Når en ordre placeres spares dataen med støtte af kontraktlige grunde for at kunne lave en købeaftale. Når du deler din personlige data gennem at tage del af vores loyalitetsprogram eller har haft kontakt med vores kundeservice formoder vi at du samtykker til at vi lagrer data ud fra betingelserne i denne tekst. Dataen lagres kun til det specifikke tilfælde.

4. Hvordan hæver jeg mit samtykke?
Hvis du har deltaget i vores loyalitetsprogram eller har haft kundekontakt med os og fortryder, kan du når som helst hæve dit samtykke gennem at kontakte os på følgende måde: info@lsbolagen.se eller LSbolagen, Havsbadsvägen 1, Ängelholm, 262 63 SWEDEN.
Det samme gælder ved ønske om at flytte dataen til andre virksomheder.

5. Sikkerhed
Vi forholder os til markedets best-practice for at sikre os at vi beskytter din personlige data på bedst mulige måde. Hovedformålet med dette er at forhindre at dataen går tabt, bliver misbrugt, ændres eller ødelægges.

Personlig data deles ikke med en tredje part, udover:
● Til myndigheder ved mistanke om forbrydelse. Vi er forpligtet til at dele data ved mistanke om at en forbrydelse begås.
● Godkendte partnere som har brug for specifik information for at kunne fuldføre et køb. Dette omfatter:
o Logistikpartnere for levering af varer
o Betalningspartner for at kunne tage betalt for din ordre
○ IT-partner som vi behøver for at drive vores virksomhed, fx. hosting partners og customer service - software.

6. Ændringer i vores privatlivspolitik
Alle ændringer i vores privatlivspolitik vil blive opdateret på vores hjemmeside. Hvis det er hastende eller kritiske forandringer kan de blive sendt ud via email.


Kundeservice

Man-fre 09:00-17:00
89 88 29 04

info@myrangecooker.dk

Købsvejledning >

Installationshjælp >

Vi hjælper
gerne med
installationen
af dit komfur!

Læs mere >